Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
1 päivä
660 EUR + alv 24 %
30.9.2020 08.45
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus

Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen

Asiakaskeskeisyys on menestyvän yrityksen kulmakivi

Tule kuulemaan ja oivaltamaan, miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet. Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin. 

Koulutuksen hyödyt

Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen hyödyt:

  • saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
  • saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
  • saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi organisaation
  • saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu esimiehille, johtajille ja muille asiakaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

Aikataulu

8.45  
Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00 
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana

  • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
  • yhteinen tahtotila
  • yhteisesti määritetyt toimenpiteet

Asiakaskeskeisyyden lähtökohta

  • asiakaskeskeinen johto
  • asiakaskeskeiset esimiehet
  • asiakaskeskeisyyden struktuuri

Asiakaskeskeinen esimiestyö

  • esimiehen perustehtävä ja rooli
  • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
  • toimintamallina esimiestyön V10

 Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

  • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
  • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
  • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi 

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: aamukahvi klo 8.45, lounas klo 11.45–12.15, kahvi 13.45

Koulutuspaikka

Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki.

Kouluttaja

Henrietta Aarnikoivu, ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM, ProTulos Oy

Kustannukset

Normaalihinta 660,00 € (+ alv 24 %)
Jäsenetuhinta 460,00 € (+ alv 24 %)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: