Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
1 päivä
690 EUR + alv 24 %
2.10.2020 08.30
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus
Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi

Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi

Nykyaikaisessa markkinointiviestinnän kentässä organisaatioilta vaaditaan tietoa, taitoa ja moniulotteista, nopeaakin toimintaa ja tarkkailua. Tiedotusvälineiden edustajat hyödyntävät sosiaalista mediaa yhä enenevissä määrin ja myös asiakkaiden kohtaamiseen on yhä useampia keinoja ja kanavia, mutta vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa on aina kaksisuuntaista. Voidaan perustellusti sanoa, että yksilön valta on sosiaalisen median myötä kasvanut.

Koulutuksen sisältö

  • Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
  • Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
  • Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
  • Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
  • Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
  • Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa

Kohderyhmä

Koulutus sopii aiheen parissa työskenteleville ja siitä kiinnostuneille.

Aikataulu

8.30 alkaen 
Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

9.00
Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi 

  • Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
  • Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
  • Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
  • Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
  • Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
  • Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa

Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

15.30
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
8.30 alkaen aamiaistarjoilu, 12.00-12.30 lounas, 13.45 iltapäiväkahvit

Kouluttaja

Asiantuntija: Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

Kustannukset

  • Jäsenetuhinta 490,00 €(+alv 24 %, 117,60 €)
  • Hinta muille kuin jäsenille690,00 €(+alv 24 %, 165,60 €)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Viestinnän ammattitapahtuma

Miten rakentaa brändistä entistä vastuullisempi ja vahvempi? ProCom-päivä 23.10 kokoaa yhteen viestinnän ammattilaiset – ilmoittaudu mukaan livenä tai streamin kautta!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: