Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
1 päivä
695 EUR + alv 24 %
15.12.2020
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus

Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen

Asiakaspalveluprosesseja on monessa yrityksessä tehostettu Lean-menetelmiä hyödyntäen.

Muutos lähtee ajattelutapojen muutoksesta, vanhojen prosessien uudistamisesta ja kaiken turhan hylkäämisestä. Kun kaikki toimimattomat käytännöt ja aikaa tuhlaavat toimintatavat on kyseenalaistettu, on yritys valmis siirtymään kohti tehokkaampaa, joustavampaa ja tuloksellisempaa tulevaisuutta.

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuksessa perehdytään Leanin keskeisiin periaatteisiin. Valmennuspäivä antaa osallistujilleen perustietämyksen Lean-ajattelun, -menetelmien ja -työkalujen taustoista. Koulutus varmistaa parhaat mahdolliset oppimistulokset ja opitun siirtämisen osallistujien omiin työympäristöihin siten, että koulutus perustuu aktiiviseen osallistumiseen ja työstämiseen.

Valmennuspäivän tavoitteet ovat:

  • Antaa eväät tunnistaa ja täsmentää erilaisten prosessien ongelmakohtia.
  • Saada ne menetelmät tutuiksi, joilla voidaan saavuttaa asiakaspalvelussa oleva sujuva toiminta.

Saatavana myös striiminä!

Striimin ohjeet:

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suositellaan Chromen käyttöä.

Kohderyhmä

Kaikille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalveluprosesseja Lean-menetelmiä hyödyntäen.

Aikataulu

8.45
Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00
Leanin tausta ja työkalut

  • Leanin viisi perusperiaatetta
  • Mihin tuottavuuden on tapana hukkua?
  • Millaisia tuloksia Leanilla saavutetaan?
  • Leanin keskeiset menetelmät ja työkalut

Leanin toteuttaminen organisaatiossa

  • Jatkuva kehittäminen osana arkea
  • Työntekijöiden osallistuminen jatkuvaan kehittämistoimintaan
  • Organisoituminen Lean-toimintaan
  • Leanin toteuttaminen käytännössä
  • Leanin kriittiset menestystekijät

16.00            
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15 Lounas klo 12.00–12.45.

Koulutuspaikka

Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Mikko Mäntyneva, FT, KTL MCS-Management Consulting Services Oy.

Kustannukset

  • Jäsenetuhinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)
  • Hinta 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: