
Palvelumuotoilun työkalut haltuun
Koulutus on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen, ja palvelumuotoilun työkaluihin tutustutaan ensin yhdessä kouluttajien kanssa, jonka jälkeen työskennellään pienryhmissä ja kokeillaan eri työkaluja käytännössä. Näin pääset heti miettimään asioita omien palveluidesi näkökulmasta.
Hyödyt
Tutustut palvelumuotoilun eri työkaluihin ja kuulet, miten niitä voisi hyödyntää oman organisaatiosi palveluiden kehittämisessä
Kohderyhmä
Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.
Aikataulu
8.50
Yhteyden avaus
9.00
Tutustuminen aiheeseen ja toisiimme
10.00
Palvelumuotoilu kehittämisotteena
10.45
Tauko
11.00
Asiakaslähtöiset menetelmät organisaation arjessa
12.00
Lounastauko
12.45
Työkaluja asiakasymmärryksen keräämiseen ja jäsentämiseen
14.15
Tauko
14.30
Työkaluja ideointiin ja prototypointiin
15.15
Miten vien palvelumuotoilua organisaationi tavaksi toimia
16.00
Valmennuspäivä päättyy
Kouluttaja
Tilaisuuden kouluttajana toimii Katja Suihkonen Haaga-Heliasta.
Kustannukset
Hinta: 786e + alv 24%
Jäsenetuhinta: 590e + alv 24%
Ota yhteyttä
Kauppakamarin Koulutus somessa
Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Yhteystiedot
Kauppakamarin Koulutus
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilun työkalut haltuun täytä seuraavat tiedot: