Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Arvioinnit aiheesta Benmer

Keskiarvo: 5

Perustuu 26 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
(5)
Kaikki aiheet olivat mielestäni mielenkiintoisia.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Mielenkiintoisinta oli asiakkaan lukeminen, yksilöity asiakkaan kohtaaminen ja ristiriitatilanteiden hoitaminen. Kohdat, joissa käytiin läpi minkälaisia asiakkaita on ja miten heille tulisi vastata, olivat antoisia. Koulutusohjelmaa voisi kehittää erikoistumaan eri asiakaspalvelualoille.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Oman työn kannalta antoisimpia aiheita olivat neuvotteluihin valmistautuminen sekä tarjouksen asiajärjestys/muoto. Mielenkiintoista oli myös luonnetyyppien läpikäyminen.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Kaikki aiheet olivat mielenkiintoisia. Sain paljon työkaluja tulevaisuuteen.
Koulutukseen osallistunut
(4)
Hyvä, tiivis paketti. Harjoitukset hyvin rakennettu. Ehkä joitain ns. perusasioita voisi jättää vähemmälle.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Kaikki aiheet olivat mielenkiintoisia.
Riikka Kettunen, Grano Oy
(5)
Oli hienoa, että koulutuksessa mentiin käytännön tasolle asti eri asiakaspalvelutilanteissa. Hyvät puitteet antoisan koulutuksen lisäksi.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Koulutuksessa antoisaa oli katsekontaktin ja fyysisen vaikuttamisen merkitys ja näiden huomiointi esiintymisessä. Itselleni oli hienoa, että osallistujia oli vähän: sain enemmän mahdollisuuksia ja tilanteita.
Otto Veijola / TVK
(5)
Henkilökohtainen valmennus toimi todella hyvin. Parasta oli yleisön huomioiminen, katsekontakti ja yleisölle vakuuttavasti esiintyminen.
Kristian Santanen / Bambo Express Oy
(5)
Erityisen mielenkiintoista oli oppia tunnistamaan erilaisia luonnetyylejä ja asenteita. Koulutuksessa perehdyttiin myynnin valmisteluun ja strategiaan, jotka koin antoisaksi oman kehittymiseni kannalta. Reeniä reeniä!
Janne Haapasalo
(5)
Esittäjän ulkoiset huomiot ja esityksen rakenne tekivät valmennuksesta mielenkiintoisen. Sain tietooni muutamia hyviä tekniikoita, joita voin tulevaisuudessa harjoitella. Videointi oli hyvä ja tärkeä lisä. Ei tule nopeasti mieleen mitään isoja parannustarpeita.
Kimmo
(5)
Mielenkiintoista oli luonnetyypit ja niiden analysointi. Hyvät ryhmätyöt. Erittäin osaava kouluttaja! Hyvä setti!!
Ari
(5)
Parasta antia oli eri ihmistyyppien lokeroiminen ja tarkempi perehtyminen erilaisiin ihmistyyppeihin sekä niiden käsittelyyn. Myös ihmistyyppien tunnistaminen. Ulosanti oli hyvää ja selkeää. Eikä tullut pitkästymisen tunnetta, koulutus oli siis mielenkiintoinen.
Minna
(5)
En kyllä keksi mitään kehittämiskohteita, hieno koulutus! Vaiheittainen "step-by-step"-opiskelumetodi oli hyvä. Henkilökohtainen palaute ja videointi todella hyviä. Mielenkiintoisinta oli non-verbaalinen osa esiintymistä, esim. eleet ja ilmeet.
Melina
(5)
Mielenkiintoisinta oli eri henkilötyypit ja niiden käsitteleminen. Sain apua eri asiakastyyppien käsittelyyn. Oli mukava, kun oli niin paljon harjoituksia.
Merja
(5)
Erilaiset profiilit ja niiden ominaispiirteiden tunnistaminen oli mielenkiintoista. Myös väitetilanteiden hallinta. Tunnistin oman tyylin, kehityskohteet ja vahvuudet. Päivä meni nopeasti eikä ollut kalvosulkeisia. Koulutus oli kokonaisuudessaan mielenkiintoinen ja antoisa.
Riti
(5)
Mielenkiintoista ja antoisaa oli kuunteleminen ja luonneanalyysit sekä luonteiden tapojen tunnistaminen.
Tero
(5)
Mielenkiintoisin aihe oman esityksen videolta analysointi. Antoisaa oli tärkeimpien kehityskohteideni toteaminen.
Maarit
(5)
Mielenkiintoisinta koulutuksessa oli jälkipuinti. Tähän olen kiinnittänyt liian vähän huomiota. Antoisinta oli rungon saaminen esiintymiseen/esittämiseen. Ihanan intensiivinen päivä, kiitos! :)
Leena
(5)
Kaikki oli oleellista enkä mitään ottaisi pois. Hyvässä suhteessa teoriaa ja harjoituksia. Kehittävintä oli juuri harjoitukset ja palaute. Esiinnyn melko paljon.
Taina
(5)
Kokonaisuudessaan hyvä. Joutui uudelleen arvioimaan "vanhoja tapoja". Vetäjä oli erinomainen.
Antero
(5)
Kokonaisuutena hyödyllinen. Pureutui juuri niihin ongelmiin, joita yrityksessämme on.
Satu
(5)
Puhelun läpivienti kokonaisuudessaan oli mielenkiintoista. Hyötyä oli myös oikeanlaisten kysymysten oppimisesta.
Katri
(5)
Ohjelman mielenkiintoisimmat aiheet olivat ratkaisun myynti, tarvekartoitus ja argumentin harjoittelu. Erittäin selkeä ja kannustava kouluttaja.
Margit
(5)
Mielenkiitoista eri vuorovaikutustyypit, haastavat tilanteet ja tyylin mukauttaminen. Antoisaa oli myös KUUNTELUN oppimisen merkityksen tärkeys! Koulutus oli selkeästi organisoitu.
Studentum.fi
Koulutusvinkkejä suoraan sähköpostiisi?
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla! Saat koulutusvinkkejä ja tietoa ajankohtaisista teemoista osaamisen kehittämisen saralla.